Müügitingimused
Müügitingimused
Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel veebipoest.
Toodete hinnad veebipoes on näidatud toodete kõrval. Lisaks hinnale lisandub kaupade kohaletoimetamise tasu. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kohaletoimetamistasu sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise meetodist. Kohaletoimetamistasu kuvatakse ostjale tellimuse esitamisel.
Toote kohta antakse teavet otse toote kõrval veebipoes.
Tellimuse esitamine
Kaupade tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi. Tellimuse lõpuleviimiseks tuleb täita nõutavad andmeväljad ja valida toodetele sobiv kohaletoimetamismeetod. Ekraanil kuvatakse seejärel makstav summa, mida saab tasuda turvaliselt järgmiste makseviiside kaudu:
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- ApplePay
- PayPal
Taganemisõigus
Tellimuse kättesaamisel on ostjal õigus taganeda veebipoes sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.
Ostja kannab kaupade tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on see, et tagastatud toode ei vasta tellitule (nt vale või defektne toode).
See tähendab, et kui klient soovib toodet tagastada, kuid toode vastab tellitule ega ole defektne ega vale, siis peab klient kandma tagastamisega seotud kulud. Kuid kui toode ei vasta tellitule või on defektne, kannab müüja tagastamise kulud. Palume klientidel saata e-kiri aadressile info@kaubapunkt.com või helistada numbril +37258116246, et järgida meie tagastusprotseduuri ja saada täiendavat teavet.
Kaebuse esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba mittevastavuse või defekti eest, mis eksisteeris kauba üleandmise hetkel ja mis ilmneb kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et defekt eksisteeris kauba üleandmise hetkel. Selle eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.
Kui defekt ilmneb, on ostjal õigus võtta ühendust veebipoega hiljemalt kahe kuu jooksul, saates e-kirja aadressile info@kaubapunkt.com või helistades numbril +37258116246.
Veebipood ei vastuta defektide eest, mis ilmnevad pärast kauba üleandmist ostjale.
Otsene turundus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale kohaletoimetamiseks. Isikuandmeid edastatakse kauba kohaletoimetamise eesmärgil transporditeenust pakkuvatele ettevõtetele.
Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult siis, kui ostja on selleks soovi avaldanud, sisestades oma e-posti aadressi veebisaidil ja näidates soovi saada otseturundussõnumeid.
Ostja saab igal ajal loobuda pakkumiste ja uudiskirjade vastuvõtmisest, teavitades meid sellest e-posti teel või järgides e-kirjaga saadetud pakkumisi sisaldava e-kirja juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on veebipoe kohta kaebusi, tuleb need saata e-posti aadressile info@kaubapunkt.com või helistada numbril +37258116246.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste Komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada siin. Tarbijavaidluste Komisjon on pädev lahendama ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Komisjoni poolt ostja kaebuse läbivaatamine on tasuta.
Ostja võib samuti pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.